.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امان از خودنپردازها در مازندران ؛
سرگردانی مسافران و مردم پشت عابربانک ها/ شعبات بانک ملی در صدر نارضایتی
شمال نیوز / عیدانه 5 : بدون تردید با توجه به عدم پرداخت پول در خودپردازها و اعلام پیام مرتبط ، نمی توان این معضل را به گردن مشکلات فنی و شبکه ای انداخت و تنها بی تدبیری و عدم برنامه ریزی در جایگذاری پول نقد در دستگاههای خودپرداز عامل سرگردانی بسیاری از مسافران و هم استانی های مازندرانی شده است .....

شمال نیوز / عیدانه 5 : سرگردانی مسافران نوروزی و مردم مازندران در پشت دستگاههای خودپرداز به نحوی است که دور حوصله شده و آنان را کلافه کرده است .

به گزارش شمال نیوز ، مراجعه کنندگان به خودپردازهای بسیاری از شعب بانک های استان دائما با پیانهایی روبرو می شوند که در این شرایط نگرانی آنان را بدنبال دارد .

از سویی با توجه به تماس ها و اعلام مردم ، بیشترین نارضایتی در خودپردازهای بانک ملی در استان که بیشترین انتظار نیز از آن می رود وجود دارد . صف های طولانی و اعلام پیان های متفاوت که عمدتا عدم وجود پول نقد بوده نشان می دهد مسئولان بانکی استان هیچ تدبیری برای خدمات مطلوب به گردشگران و مردم نیندیشیده اند !

بدون تردید با توجه به عدم پرداخت پول در خودپردازها و اعلام پیام مرتبط ، نمی توان این معضل را به گردن مشکلات فنی و شبکه ای انداخت و تنها بی تدبیری و عدم برنامه ریزی در جایگذاری پول نقد در دستگاههای خودپرداز عامل سرگردانی بسیاری از مسافران و هم استانی های مازندرانی شده است .

شایسته است ستاد خدمات سفر که متشکل از دستگاههای مختلف اجرایی استان است به این موضوع نیز عنایت ویژه داشته تا مشکلاتی که در اولین روز فرودین و حتی تا لحظه قرار گرفتن این مطلب بر روی خروجی ادامه دارد کام مردم و مسافران نوروزی را تلخ نکند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائمشهر 1 فروردين 1395
واقعا خدمات دهی عابر بانک ها در قائمشهر در ایام نوروز ضیعف بود/ اکثرا فقط انتقال وجه انجام می شد /از پول خبری نبود
کارمند بانک 2 فروردين 1395
سلام
من یکی از کارمندانی هستم که متصدی امور چند دستگاه خودپرداز هستم واقعا روزهای اخر سال کلافه هستیم هم بدلیل کمی وجوه نقد و هم تقاضای بالای مردوم فقط برای در یافت پول نقد.
راه حل ساده است بایستی درگاههای خرید غیر نقدی بخصوص کارتخوانهای سیار رو گسترش داده و قابلیتهای فنی انرا را افزایش دهیم و این فرهنگ را عمومی کنیم. البته ما هم عادت کردیم با اینکه خیلی از فروشگاهها کارتخوان دارند ما حتما وجه نقد بدهیم.
123 2 فروردين 1395
ضعف مدیریتی مدیر جدید امور شعب بانک ملی مازندران نتوانست انتظارات مشتریان بانک ملی را جوابگو باشد .متاسفانه انتخاب مدیر در یک استان در سایه ابهاماتی انجام میشود که تنها ضرر آن شامل مردم ومشتریان میگردد .در مازندران مدیران ضعیف در راس امور قراگرفته اند که این فاجعه ای عظیم برای استان میباشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.